avon

Bransoletka z Soufeel...

W ramach wspolpracy ze sklepem 


mialam okazje skomponowac sobie sliczna bransoletke.

Paczka przyszla bardzo porzadnie zapakowana w tekturowym pudelku.


W srodku znajdowalo sie eleganckie biale pudeleczko z niebieska wstazeczka i biala torebka z nazwa firmy  (jezeli bransoletka jets przeznaczona na prezent eleganckie opakowanie jest w sam raz )



W pudeleczku z kokardka znalazlam bransoletke ( zamowilam ta ze skory) i 5 koralikow.
Kazdy z nich byl osobno zapakowany w plastikowej torebeczce.



Koraliki wykonane sa ze srebra, kazdy koralik ma przybita pieczatke informujaca o probie srebra.
Sa bardzo porzadnie wykonane ze szczegolna uwaga na kazdy detal.
Jednym slowem sa piekne.





Sklep oferuje gratisowa wysylke przy zakupach powyzej 50$.
Oferuje niezliczona ilosc koralikow, aby skomponowac wlasna osobista bransoletke, lub wybrac juz ta gotowa stworzona przez projektanta Soufeel.

Zobaczcie sami jak ogromny asortyment oferuje ten sklep!!
Codziennie nowe promocje, upusty, przeceny.
Codziennie dostepne sa nowe koraliki, co iczywiscie nie ulatwia nam wyboru, bo na prawde uwierzcie mi ciezko jest wybrac.

Zapraszam na zakupy na strone 


z pewnoscia nie pozalujecie.



Moja bransoletka wyglada tak:


A twoja ?
Buziaki
xoxo

22 komentarze:

  1. Jaka piękna! Już sama forma zapakowania łechce moje poczucie estetyczne, a co dopiero zawartość pudełeczka :)
    Jest świetna, idealna na lato, jako delikatna forma ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka ! :)
    Obserwujemy? :)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka i pięknie zapakowana, idealnie nadaje się na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post dear!

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna bransoletka *.*
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna! Ja czekam na swoją!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna <3 ja nie mam swojej niestety :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne opakowanie, ale sama bransoletka nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest śliczna! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna, uwielbiam taką delikatną biżuterię :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak cudownie wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post i piękne zdjęcia ♥. Już wiele razy słyszałam o tym sklepie oraz o ich ciekawym asortymencie, ale osobiście nigdy nie miałam okazji nic stamtąd zamawiać. Twoja bransoletka jest cudowna i wspaniale się prezentuje :). Dodatkowym plusem jest jej śliczne oraz eleganckie opakowanie. Chyba skuszę się na zakup z Soufeel :3. Pozdrawiam cieplutko!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie komentarze ,zostaw linka to Cie chetnie odwiedze i skomentuje :)
obserwacja za obserwacje ,napisz w komentarzu ze to zrobilas /es zawsze sie rewanzuje :)

Thank you guys for all comments <3